pondělí, července 06, 2009

Ještě je čas si dělat radost ...

Už se mi to k..evsky krátí, tak jsem se rozhodl si to ještě trošku užít :)

17.6. - čerpání narozeninového dárku z roku 2008. Doteď jsem nikdy moc nepřemýšlel na tím, že balón neletí, když nefouká :) Pár fotek, zbytek snad někdy dodá Doša... snad.

Moje nové kolo od Specialized, monetálně spíše než ježdění, se věnuju jeho zdobení - jako obvykle :)

Samsung LE46B650 PLACTINUM BLACK CRYSTAL TV™ - nová výzdoba obýváku a první prvek domácího kina, na kterém začínám usilovně pracovat.
Vybírat dneska televizi je snad ještě horší, než vybírat troubu (pěčící). Když si člověk vítězoslavně vybere velikost, zjistí, že byl vysazen do nepřátelské džungle. Zorientovat se v nabídce jen jednoho výrobce je nadlidský úkol. Ty, co se mi líbily začínaly nad 50.000.
Výsledkem bylo stanovení cenového stropu a zvolání heuréka - mám ji! Jenže mi to nedalo a začal jsem číst recenzi a komentáře uživatelů. Má clouding a nečernou, černou. Motion je k ničemu. Segmenty jsou moc velké. Takže jsem byl zase na 50.000.
Pak jsem šel do hospody, dal si hnusnou pizzu a zjistil, že mi to je (jako všechno) po 10 pivě jedno. Takže ji mám, i DVD rekordérem za 34.000 a moc se mi líbí, protože ty cloudy má úžasný :)

2 komentáře:

Mončule řekl(a)...

Já jsem chtěla bílou, ale cloudy a segmenty mě přehlasovaly ;o)

Anonymní řekl(a)...

... mě se ty cloudy taky moc líbí, ale ty segmenty by mě teda fakt štvaly :-D

tchýně ;-)