sobota, července 19, 2008

Baterie dřezová, co to vlastně znamená?

S blížícím se termínem dokončení našeho hnízdečka (snad už konečně :) se opět množí konfilikty v naší italské domácnosti. Po úspěšném výletu pro myčku Miele do Stockerau, který odnesla chudera Toyotka vysypanou převodovkou, pokračujeme výběrem kuchyně.

Nyní jde hlavně o to, jestli naše dřezová baterie bude italská nebo německá.



Našli jsme si značku Perfecto, která hezky vypadá a zároveň nestojí baterka 15.000. Sidlí v Praze na Žižkově a jsou ochotní a sympatičtí. Pán mi vše ukázal a říkal, že to je italský design a maďarské kartuše (ne katuše).

Sortiment není super široký, ale vybrat se dá. Nakonec jsme se rozhodli pro tento model . Pár foteček přímo z prodejny tady.

Was meinst du?

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

mě (Martině) se baterka líbí, na Jirku je moc futuristická, ale technicky prý dobrý....

... ale mě se zdá, že vybraný model z katalogu je jiný, než ten na fotce - v katalogu je stojánek s pákou na výšku, kdežto na fotce je stojánek na šířku??? Stojánek na výšku - viz katalog - se mi zdá hezčí ...

Pepa řekl(a)...

je to pravda, jsou jinné. ta, kterou jsme si vybrali je menší asi o 5 cm. tudle tam neměl, tak jsem ji nemohl vyfotit :(

Anonymní řekl(a)...

..už se těšíme na reál ... :-D