pondělí, července 21, 2008

Karlovy Vary Fest 2008

Pepa mi furt nadává, že nepíšu, takže Vary zbyly na mě :)
Opět jsme vyrazili sami...kamarády už asi doopravdy žádné nemáme....ale stálo to jako vždy za to. Objevovaly se hlasy, že bychom mohli bydlet v nějakém pěkném penzionku za Karlovými Vary, ale festivalový duch nakonec zvítězil a tak jsme se ubyytovali v tradiční tělocvičně.

Největším překvapením bylo, že nebyl nikde nikdo. Cyril s Metodějem tentokrát dorazili už o víkendu, takže návštěvníci, co šetří dovolenou dorazili na víkend a my měli celý festival takřka jen pro sebe :) Dokonce jsme se dostali i na filmy, na které jsme neměli lístky...i do malinké Husovky (!)

Splnili jsme Mojito - no nebylo nic moc, viděli jsme příjezd hvězd (ale zase jsem se nestihla vyvenčit, protože Pepa musel koukat na nějaké španělské herce, co nikdy nikdo nikde neviděl a nezná), splnili jsme maxi párek,langoš i halušky a klobásu.

Už se těšíme na další ročník...a další partii kostek!

Seznam navštívených filmů zde:

Il Divo - dost dobrý
Můj Winnipeg - zamrzlí koně v řece byli dost šílení, ale jinak bomba



Ptačí sezona - dost hrůza

Cow-Boy - taky dost hrůza...
Matka - hrůzy dnešního Ruska, silné
Pretextos - umění, hlavní soutěž - nuda

Dívka z jezera - supr trupr detektivka, doporučujeme!!
Walkabout - poctapanu režisérovi, proč už se dnes netočí takové filmy??""!!??


Fotky zde

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

stručné, jasné, výstižné ... :-)

mámuša

Pepa řekl(a)...

No já bych tak úplně nesouhlasil s hodnocením filmů.

Cow-boy sice nebyl nic moc, ale Ptačí sezóna se celkem dala.

Jinak Vary pěkné, text na blog od občasné přispivatelky taky :)