úterý, července 01, 2008

Pořád se něco děje...

Někdo míní, druhý činí!

Pár střípků z poslední doby:


  • nové boty na kolo Sidi MTB Eagle 5.1 jsou skvělé, jen bych možná nakonec nekoupil 48, ale 47. Každopádně zpracování a vychtávky nemají chybu. Vřele doporučuju - teď už jen začít jezdit...

  • jubilejní 15. ročník Pražských schodů se nedojel, i když dojeli VIP Mülleři (nebo možná právě proto :). Otevřela se obloha, přišla bouřka a snad Vaškovi nenateklo do Hradu. Foto připravujeme.

  • opět točíme Stavbu. Nové fotky z natáčení.

  • účastnil jsem se 2 tenisových turnajů rozhodčích, z čehož jsem jeden dokonce zorganizoval. V Jičíně jsem se díky sázce s Mojmírem dostal pod supreme, v Brně všechno proběhlo v klidu, i protože se pak ještě jelo na tradiční prase pod Hádek, které letos bylo silně komorní. Holt stárneme...

  • Monika konečně pořádně pokřtila Avensis v průjezdu na Hrubého

A co se děje u vás? Pište do diskuze :)


3 komentáře:

Mončule řekl(a)...

Slzy jako hrachy a chudinka Toyotka má bebíčko...aspoň jsem jí koupila nový sterač na zadní okénko...snad mi to odpustí...a já už nikdy nikdy nepojedu do průjezdu na Hrubého s autem jiným nežli šlapacím...

Anonymní řekl(a)...

člověk se vždy nejvíce poučí z vlastní zkušenosti ... myslím, že tahle zkušenost byla jen malé varování :-)... Pepovi velká poklona za rozumnou reakci .... alespoň co se ke mě doneslo ;-)

Mámuša

Mončule řekl(a)...

Jojooo, byl na mě hodný :)